Останнє редагування модератором:
Электронный кабинет водителя из-за этого лёг?Сегодня «фантомные» патрули вышли на охоту и всего за один день зафиксировали 990 нарушений скорости.На українських дорогах з’явилися поліцейські "фантоми"
Поліцейські Skoda Kodiaq без розпізнавальних знаків фіксуватимуть порушення.
Ну вот я говорю, что летняя премиорри солазо с+ отличная бюджетная резина для тихоходов. R18 отбалансировалась отлично (30-40г на колесо, вообще ни о чем), не гудит, дорогу держит отлично, на моих скоростях аквапланирования нет. Проверял экстренное торможение в дождь, с 60кмч жмакаю тормоз доусрачки - абс почти молчит (пара-тройка толчков не в счет). Мне в начале мая попалась с датой "первая неделя апреля" (можно сказать щойно свсе поголовно говорят, что как раз летняя Преммиори отстой полный. Но это неточно
Уже поставили две, неделю назад весь город говнами исходил.Интересно, почему в городе Днепр и в Днепропетровской области (за исключением Кривого Рога) нет ни одной стационарной камеры контроля скорости
Весь - это кучка маргиналов с форума город.дп.уа?весь город
Та не просто живой, там прям ухххх... Я, когда хочу поднять себе настроение, туда иду, там такие перлы частенько проскакиваютВесь - это кучка маргиналов с форума город.дп.уа?весь городКстати, он живой еще? Уже очень давно не почитывал))
Взял зиму Матадор R15, два новых колеса, поставил на передок (уже были 2 таких же, еще не ушатанных, они пошли на зад), по 1250 грн - тоже доволен, не несет, ну только если совсем-совсем гладкий лед, то надо на первой-второй тошнить, чтобы не пробуксовывало.бюджетная новая, чем б/у.
by LigaЦіни завищені в середньому на $2 000 за одне авто, уточнюють у виданні.
Також, починаючи з 10 січня, вартість завантаження та вивантаження легкових автомобілів у порту зросла з $18,8 до $47 за одиницю (без ПДВ). Разом із податком сума за вивантаження одного авто тепер становить $56,4, зазначає видання Ukrainian Shipping Magazine.
Наприкінці січня з судна Yong Shin у порту вивантажено 1432 автомобілі з Кореї, водночас на складі вже було близько 1200 вживаних авто. Цього тижня очікується прибуття ще 1300 автомобілів.
Партії авто були замовлені у листопаді-грудні минулого року, до введення індикативних цін. Після запровадження індикативів кількість відвантажених корейських авто зменшилася вдвічі.
допускаю, что я что-то пропустил по поводу тарифов на растаможку, но почему убытки несет порт, а не владельцы этого желаза, за которое нужно платить суточные ?Складські території порту Чорноморська переповнені вживаними та новими іномарками з Кореї і наступну партію автівок, очікувану на початку лютого, немає куди розвантажувати.
щось мені підказує, що кількість власників того "металу" не так і багато, нові майданчики по продажу. В Дніпрі таких достатньо, які спеціалізуються на продажі б/в американців.а де владельцы этого желаза, за которое нужно платить суточные ?
но почему убытки несет порт
Партії авто були замовлені у листопаді-грудні минулого року, до введення індикативних цін. Після запровадження індикативів кількість відвантажених корейських авто зменшилася вдвічі.
За оцінками керівництва порту, збитки підприємства від такої ситуації лише у лютому становитимуть близько 1 млн грн, а за підсумками року можуть досягти 25 млн грн.
Введення нових індикативних цін, через що металобрухт з Кореї подорожчав в середньому на 2000 доларів.допускаю, что я что-то пропустил по поводу тарифов на растаможку
ок, порт получает суточные, что там с теми площадками его не должно волновать, но вместо них именно порт якобы обращается к ДФСщось мені підказує, що кількість власників того "металу" не так і багато, нові майданчики по продажу. В Дніпрі таких достатньо, які спеціалізуються на продажі б/в американців.
очевидно, просто мне резануло слух именно слова, что порт обеспокоен и обратился в ДФС вместо того, чтобы "правильно" наладить работу со своими "клиентами", чтобы не нести убыткиПідозрюю, що майданчики належать приватним прокладкам, тобто порт не може розвантажувати судна внікуди