Сьогодні, 06.03.2023, мої гроші Київстар нарешті повернув.Неодноразово звертався до оператора "Київстар" за безпідставне зняття з мого рахунку 150грн. Останній терін вирішення питання: 25.01.2023 18:00. Гроші не повернули. За весь час жодного повідомлення чи пояснення від Київстар не було. Сьогодні подав скаргу до Національної комісії. Ніякої надії на вирішення мого питання не маю. Але, я рахую, що це краще, ніж просто мовчати.
алгоритм київстарСьогодні, 06.03.2023, мої гроші Київстар нарешті повернув.Неодноразово звертався до оператора "Київстар" за безпідставне зняття з мого рахунку 150грн. Останній терін вирішення питання: 25.01.2023 18:00. Гроші не повернули. За весь час жодного повідомлення чи пояснення від Київстар не було. Сьогодні подав скаргу до Національної комісії. Ніякої надії на вирішення мого питання не маю. Але, я рахую, що це краще, ніж просто мовчати.
Я ще років так 15 тому закривав свій контракт із залишком десь 500 грн (тоді це були зовсім інші шроші). Так мені довелось за місяць їхати в офіс київстару на Клепарівську, там ще був тоді колцентр їхній і якийсь фінансовий департамент. Мені гроші готівкою повернулиВідколи таке? Більше 5 років тому закривав контракт. Співробітники Київстар пояснили, що можуть переказати кошти на будь-який банківський рахунок в Україні. Зазначив ОТП, протягом місяця кошти повернулися.Самі вони ніколи пропонувати повернути гроші не будуть.
А Ви можете зразок заяви і процедуру подання тут викласти? В мене така ж історіяСьогодні, 06.03.2023, мої гроші Київстар нарешті повернув.Неодноразово звертався до оператора "Київстар" за безпідставне зняття з мого рахунку 150грн. Останній терін вирішення питання: 25.01.2023 18:00. Гроші не повернули. За весь час жодного повідомлення чи пояснення від Київстар не було. Сьогодні подав скаргу до Національної комісії. Ніякої надії на вирішення мого питання не маю. Але, я рахую, що це краще, ніж просто мовчати.
А Ви можете зразок заяви і процедуру подання тут викласти? В мене така ж історіяСьогодні, 06.03.2023, мої гроші Київстар нарешті повернув.Неодноразово звертався до оператора "Київстар" за безпідставне зняття з мого рахунку 150грн. Останній терін вирішення питання: 25.01.2023 18:00. Гроші не повернули. За весь час жодного повідомлення чи пояснення від Київстар не було. Сьогодні подав скаргу до Національної комісії. Ніякої надії на вирішення мого питання не маю. Але, я рахую, що це краще, ніж просто мовчати.
продовжують знімати кошти. Сьогодні у мене теж зникли...алгоритм київстарСьогодні, 06.03.2023, мої гроші Київстар нарешті повернув.Неодноразово звертався до оператора "Київстар" за безпідставне зняття з мого рахунку 150грн. Останній терін вирішення питання: 25.01.2023 18:00. Гроші не повернули. За весь час жодного повідомлення чи пояснення від Київстар не було. Сьогодні подав скаргу до Національної комісії. Ніякої надії на вирішення мого питання не маю. Але, я рахую, що це краще, ніж просто мовчати.
1. протиправно відібрати гроші у абонента
2. чекати на реакцію
2.1. частина абонентів взагалі не помітить
2.2. частина абонентів помітить але буде бездіяти
2.3. частина абонентів помітить, зателефонує/напише в підтримку де київстар буде ігнорувати звернення
2.4. отже 99% абонентів на цьому завершать витрачати ресурси (час, гроші, енергію) на поновлення своїх прав у спорі з київстаром
3. залишаються завзяті абоненти які вирішили боротися за свої права
3.1. частина буде скаржитись надалі в підтримку київстар - ігнорування
3.2. частина буде скаржитись соцмережами, проставлять тег, поширювати - ігнорування та/або блокування в соцмережі
3.3. частина звернеться до уповноваженого органу державного контролю та нагляду, але буде можливість формально відмовити (немає дати, немає сформульованих вимог, невірно зазначені терміни, номер не зареєстровано, інші зачіпки)
3.4. частина (як Baldman) зробить все належним чином згідно закону - таким абонентам повернуть протиправно відібрані гроші
як бачимо, ця модель поведінки київстар не призводить до фінансових втрат компанії, не призводить до будь-яких негативних наслідків.
Клятi КрiвоCiси.продовжують знімати кошти. Сьогодні у мене теж зникли...
Так и естьпродовжують знімати кошти. Сьогодні у мене теж зникли...алгоритм київстарСьогодні, 06.03.2023, мої гроші Київстар нарешті повернув.Неодноразово звертався до оператора "Київстар" за безпідставне зняття з мого рахунку 150грн. Останній терін вирішення питання: 25.01.2023 18:00. Гроші не повернули. За весь час жодного повідомлення чи пояснення від Київстар не було. Сьогодні подав скаргу до Національної комісії. Ніякої надії на вирішення мого питання не маю. Але, я рахую, що це краще, ніж просто мовчати.
1. протиправно відібрати гроші у абонента
2. чекати на реакцію
2.1. частина абонентів взагалі не помітить
2.2. частина абонентів помітить але буде бездіяти
2.3. частина абонентів помітить, зателефонує/напише в підтримку де київстар буде ігнорувати звернення
2.4. отже 99% абонентів на цьому завершать витрачати ресурси (час, гроші, енергію) на поновлення своїх прав у спорі з київстаром
3. залишаються завзяті абоненти які вирішили боротися за свої права
3.1. частина буде скаржитись надалі в підтримку київстар - ігнорування
3.2. частина буде скаржитись соцмережами, проставлять тег, поширювати - ігнорування та/або блокування в соцмережі
3.3. частина звернеться до уповноваженого органу державного контролю та нагляду, але буде можливість формально відмовити (немає дати, немає сформульованих вимог, невірно зазначені терміни, номер не зареєстровано, інші зачіпки)
3.4. частина (як Baldman) зробить все належним чином згідно закону - таким абонентам повернуть протиправно відібрані гроші
як бачимо, ця модель поведінки київстар не призводить до фінансових втрат компанії, не призводить до будь-яких негативних наслідків.
Так а в чому свавілля? Давно відомо що у мережі 4G є технічний трафік, який тарифікують усі наші оператори. Не хочете таких нарахувань - ставте телефон у режим 2G/3G only.В мене куївстар 1 грн за інтернет тихенько 2 дні знімали ,телефон просто лежав в мережі 4ж. Тариф Без меж lite+
Саме так. А на рахунку мабуть <10 грн. і списання коштів відповідає умовам тарифу "Без меж lite+"Так а в чому свавілля? Давно відомо що у мережі 4G є технічний трафік, який тарифікують усі наші оператори. Не хочете таких нарахувань - ставте телефон у режим 2G/3G only.В мене куївстар 1 грн за інтернет тихенько 2 дні знімали ,телефон просто лежав в мережі 4ж. Тариф Без меж lite+
якщо на рахунку менше 10 грн | 0,10 грн/МБ |
У меня видео на ходу, а ютуб иногда ест трафик, но не всегда. Закономерности так и не понял. Как назло посмотрю ролик на 4 гб, он возьмёт их и сожрёт.А бывает на 500мб или на 800мб посмотрю и всё на месте.Підскажіть, хто небудь зіткався із таким явищем як надмірне витрачання інету? Вроді користуюся тільки застосунками які безлімітні
Як варіант, перевірити як тарифікує при відключеному IPv6 протоколі в точці доступу. В мене лише на IPv4 з тарифікацією додатків відсутні проблеми. Ось тут раніше про це писав.У меня видео на ходу, а ютуб иногда ест трафик, но не всегда. Закономерности так и не понял. Как назло посмотрю ролик на 4 гб, он возьмёт их и сожрёт.А бывает на 500мб или на 800мб посмотрю и всё на месте.Підскажіть, хто небудь зіткався із таким явищем як надмірне витрачання інету? Вроді користуюся тільки застосунками які б езлімітні