Просмотр полной версии : Герои нашего городка
Страницы :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
[
19]
Yahoo,
http://i.piccy.info/i9/30d31f3a461b852b211855e7ae404ab4/1531592310/56032/1256347/111_800.jpg (http://piccy.info/view3/12483196/3542924e5d78ed8b9503b256f36f51a0/orig/)http://i.piccy.info/a3/2018-07-14-18-18/i9-12483196/800x429-r/i.gif (http://i.piccy.info/a3c/2018-07-14-18-18/i9-12483196/800x429-r)
Покупець показав неповний скріншот переписки
murk, ну, эт уже твои оправдания после того, как пакет оказался мертвым. Изначально ты же сам написал "але пакет не активовано"
Зачем было писать "але пакет не активовано", если (предположим) ты пакет реально активировал звонком?
Yahoo, по факту є тільки заява покупця що пакет мертвий. До оператора покупець не звертався з цього приводу - чого? Бо номер заблокували за фрод?
Під фразою "але пакет не активовано" я мав на увазі що термін дії номера до 29/12/2018 і його треба поповнити для продовження на 365 днів.
Якщо вже придиратись до слів, то покупець з самого початку бачив що "але пакет не активовано".
Він міг перевірити стан номеру відразу після оплати, перепитати, якщо щось незрозуміло було спочатку. Які тепер питання?
Yahoo, по факту є тільки заява покупця що пакет мертвий. До оператора покупець не звертався з цього приводу - чого? Бо номер заблокували за фрод?Обращался, посмотри переписку.
Під фразою "але пакет не активовано" я мав на увазі що термін дії номера до 29/12/2018 і його треба поповнити для продовження на 365 днів.То пакет активирован, то не активирован. Ты уж определись. Если пакет до 29/12/2018, то почему тогда ты сам писал, что aurowl сам виноват, что не успел пополнить счет "до 31,05,18 (http://i.piccy.info/i9/a2446324713c1ed0b9f3dbd5056c980b/1531413532/32166/1257235/17_800.jpg)".
Він міг перевірити стан номеру відразу після оплати, перепитати, якщо щось незрозуміло було спочатку. Які тепер питання?Сразу послеоплаты номер был неактивирован. Как его можно было проверить?
murk, aurowl, раз уж вопрос стоит ребром, то что мешает вам обоим дополнительно уточнить у оператора в чате судьбу по этому окаянному номеру?
Номер и ПАК для идентификации у вас обоих есть. Вот пусть оператор и скажет дату активации. Если номер активировали недавно и забанили за фрод, то данные ещё никуда не должны были бы деться из базы Vodafone.
Yahoo : покупця все влаштовувало спочатку. і слова, і ціна. Тепер він почав придиратись до слів і вимагати повернення грошей. Далі говорити не бачу сенсу.
Хоче доводити що він тоді не зрозумів чи неправильно зрозумів чи не захотів перевірити - його право і обов'язок перш ніж обвинувачення кидати.
Mr.Alex, https://a.ukrposhta.ua/calc/s/calc.html спробуйте вибрати спосіб доставки - у вас він не вказанийГм. "Дурне питання" - а нашо його обирати?! Щоб додатково сплачувати обрані та не потрібні у даному випадку послуги? "Забір-Доставка" використовуються у тих випадках, коли відправник чи одержувач - фізично не в змозі потрапити у місцеве відділення пошти. Безногий інвалід наприклад. А коли у відправника чи отримувача є можливість за допомогою ніг самостійно потрапити у своє місцеве відділення пошти та відправити, чи отримати листа, посилку або бандероль - то ці послуги тоді взагалі не потрібні і ще додатково сплачувати їх - немає ніякого сенсу. ;)Мінімально виходить 14,90 грн простий лист і рекомендований з конвертом 18,90 грн.Не ображайтесь, але як казав колись мій покійний дідусь - не шукайте собі зайвого "гемороя" у сраці... :p
Хоча.. Чого ще "дрібнитись"?! Якщо вже "гуляти", то на "повну"! :D
http://i.piccy.info/i9/e4ec1e1ce3614dfb0008cf18a006299f/1531642120/41133/1170814/Calculator_UP.pngІ врахуйте що лист пішов в сіру зону Донбасу, а там трошки інші розцінки на все...Та ну?! Хто це тобі таке "наплів"? Мабудь на новій пошті - там можуть "додати" своєрідний "коефіцієнт" на доставку. Вточнив на пошті - ніяких "поправок" на вартість доставки укрпоштою по Україні немає. Якщо є можливість забезпечити доставку на східні території - то відправлення приймають, а якщо неможливо - то звиняйте панове, але бананів також немає.. :o
Mr.Alex, не старайся тут по моему и так все ясно - мелкий прганенький кидок с попыткой выплыть
Добавлено через 1 минуту
Точно? Ведь здесь указано обратное:
http://i.piccy.info/i9/bac9ddbb67ab0c6fc1a7dd17445179da/1531412652/30499/1257235/11_1_800.jpg
просто некоторые сетевые ритейл магазины каким-то образом продают неактивированные пакеты, у которых квази-датой активации становится дата продажи старпака. Что будет , если не активировать до истечения 365 дней после квази даты не знаю - смогу сказать осенью.Но фактически номер в грейсе(до активации) светит срок годности номера +365дней к дате покупки.
ИМХО здесь неприятное наложение совпадений. Развода не было.
Ну как по мне 50/50.
C удовольствием почитал бы твои предложения с "/50" с указанием возможной вины покупателя.
Лично мне пока не понятно отсутствие в теме покупателя, т.е. aurowl. Повторюсь:
murk, aurowl, раз уж вопрос стоит ребром, то что мешает вам обоим дополнительно уточнить у оператора в чате судьбу по этому окаянному номеру?
Номер и ПАК для идентификации у вас обоих есть. Вот пусть оператор и скажет дату активации. Если номер активировали недавно и забанили за фрод, то данные ещё никуда не должны были бы деться из базы Vodafone.
В чат оператора с номером и ПАК-ом может обратится и третья сторона, например, я или кто-то из модераторов. Скриншот с развернутыми ответом и даст понять причину, почему номер неактивен.
C удовольствием почитал бы твои предложения с "/50" с указанием возможной вины покупателя.
Лично мне пока не понятно отсутствие в теме покупателя, т.е. aurowl. Повторюсь:
В чат оператора с номером и ПАК-ом может обратится и третья сторона, например, я или кто-то из модераторов. Скриншот с развернутыми ответом и даст понять причину, почему номер неактивен.
Ну продавец же потом писал, что звонил на 111. Пусть третья сторона в чат обратится - самое верное.
Mr.Alex, не старайся тут по моему и так все ясно - мелкий прганенький кидок с попыткой выплытьKladoff, отношусь нейтрально к обоим сторонам, а со своей стороны хочу добавить: "проколы" у каждого бывают. Даже у меня был "трабл", когда попутал посылки и отправил разным людям не то, что они заказывали. Проблема решилась - народ "обменялся" посылками, а мне пришлось оплатить 2 дополнительные пересылки. Сам "прокохал", что тут и говорить. Посему считаю, что если "запорол бочину" и не суть важно, кто именно "запорол" - то имей мужество это исправить и признать. Даже если себе в убыток: репутация - она дороже денег стоит. ;)
alexodessa
16.09.2019, 16:02
освежу тему слегка. Недавно кинули на олх, заказал 50 карт, чел взял предоплату и лег на дно. Вполне возможно человек тут тоже ошивается. На олх он представляется как юра из тернополя, тел 050 526 61 65, перевод просит на карту 5169 3600 0222 1376 Болбочан А. Человек кидала, не попадайте как я.
alexodessa, надеюсь предоплата хоть в размере доставки? И какого банка карта?
alexodessa
16.09.2019, 21:49
предоплата по полной так сказать:), карта приватбанка
а вот человека этого сайт http://best-tabak.com.ua/
находится он в николаеве:)
чуть позже напишу фио и адрес проживания
На олх он представляется как юра из тернополя, тел 050 526 61 65, перевод просит на карту 5169 3600 0222 1376 Болбочан А. Человек кидала, не попадайте как я.
я сам з Тернополя, можу "подсобыть" і зустрітись з ним :) якшо він дійсно з Тернополя
а вот человека этого сайт http://best-tabak.com.ua/
Очень жирный сайт, кстати, с онлайн-чатом в Битриксе, совсем не похоже на "однодневку" для развода, да и услуга предлагается "кальян на дом", то есть, предполагает личный контакт с заказчиком.. Но Тернополь и "мелкое" кидалово на пакетах.. Не вижу логики, вообще...:confused:
alexodessa
19.09.2019, 10:18
на сайте указан телефон по которому звонил и договаривался о покупке пакетов. этот телефон для связи на олх у него.
alexodessa, так а по телефону-то связь была? В поле "телефон" на ЛОХе
можно без проблем указать любой № телефона.
alexodessa
19.09.2019, 18:52
по этому телефону договорился о картах, есть смс с этого номера с координатами карты куда платить
alexodessa, может, развод "треугольник"? "Кальянщика" подставили? Ну иначе у меня нет объяснений, если учитывать, что с твоей стороны только правда, без недомолвок..
если учитывать, что с твоей стороны только правда, без недомолвок..
Maxxx, согласен. Я человеку в ЛС объяснил, как с 50% вероятностью попробовать вернуть деньги, или со 100% наказать владельца карты, а в ответ тишина. Как будто это ему и не надо вовсе
alexodessa
20.09.2019, 09:24
Банк сказал идити в ментовку, пишите заявление. Ничего, этого товарища достанем...
alexodessa, а еще хорошо собирать все в одну кучу и постить вот так:
https://pastebin.com/gnVTrAeE
Раньше вроде хорошо индексировалось.
Себастьян Перейро
29.09.2019, 08:15
Договорился с форумчанином через ЛС о покупке ноута через олх доставку и попросил его скинуть линк как сделает - ночью кидает мне линк, а через час пишет, что продал на 100грн дороже. Договоренность я так понял не имеет ни какого значенич ;)
Roman_UA
29.09.2019, 10:19
utwer, "имя, сестра, имя"
Себастьян Перейро
29.09.2019, 12:17
utwer, "имя, сестра, имя"автор этого соощения https://red-forum.com/market/showthread.php?p=158468
Roman_UA
29.09.2019, 13:01
utwer, Тема с продажей ноута была на форуме (если не ошибаюсь, то было 2 шт) ?
Себастьян Перейро
29.09.2019, 20:35
utwer, Тема с продажей ноута была на форуме (если не ошибаюсь, то было 2 шт) ?Да, 2 разные темы на каждый ноут, один из которых хотел купить и обсудили в лс условия продажи. Но сейчас он походу удалил их.
Grey_Wizard
29.09.2019, 20:40
....через час пишет, что продал на 100грн дороже. Договоренность я так понял не имеет ни какого значенич ;)
Ты так долго сбивал цену до смехотворной... что я не был уверен в том, что "мы договорились"... В том линке, что я давал, цена была выше чем ты хотел...
Ну... если я виноват, что хотел больше за ноут, то приношу свои извинения. :(
Себастьян Перейро
29.09.2019, 20:42
Ты так долго сбивал цену до смехотворной... что я не был уверен в том, что "мы договорились"... :(
У тебя в топике было написано торг, я предложил цену, пару раз переписались с доп врюопросами и ты ответил - ок, создам олх доставку - значит мы договорились. А потом пошло поехало
Добавлено через 1 минуту
...
Ну... если я виноват, что хотел больше за ноут, то приношу свои извинения. :(совсем не об этом речь, а о том, что мы договорились, а затем ты продал доугому челу.
Roman_UA
29.09.2019, 20:46
Но сейчас он походу удалил их. Grey_Wizard, это нарушение правил маркета:
2. После потери актуальности своей темы она закрывается и переносится автором в раздел Архив.
Grey_Wizard
29.09.2019, 20:52
ты ответил - ок, создам олх доставку - значит мы договорились. А потом пошло поехало
Ну, вообще-то я согласился на OLX доставку, но не на цену в 1500грн за рабочий 17' ноут.
Приношу свои извинения.
Добавлено через 2 минуты
это нарушение правил маркета:
Цитата:
2. После потери актуальности своей темы она закрывается и переносится автором в раздел Архив. Согласен. Машинально нажал удалить...
Себастьян Перейро
29.09.2019, 21:20
Ну, вообще-то я согласился на OLX доставку...можешь продолжать фантазировать...
а через час пишет, что продал на 100грн дорожеТы так долго сбивал цену до смехотворнойЯ пару раз был в ситуации, что по причине торга не смог купить интересующий товар. Торгуясь покупатель сам того не понимая становится "в конец очереди среди покупателей" и в случае, если будет реальный покупатель за "стандартную" цену, то продавцу будет сложно отказаться от денег.
С тех пор я не торгуюсь, за исключением случаев, когда это принципиально и "без торга" товар не представляет интереса.
Roman_UA
30.09.2019, 07:24
Yahoo, как бы так, но с другой стороны, если продавец в процессе торга уже согласился на цену покупателя и тут ему приходит предложение и он продает другому за бОльшую цену, то это уже совсем не этично.
Ты так долго сбивал цену до смехотворной...
не важно, имхо, сколько он сбивал и до какой цены, а важно то, что
мы договорились
хотя с твоей стороны
я не был уверен в том, что "мы договорились"...
тут уже, если принципиально, нужны пруфы с обоих сторон, чтобы понять был договор или нет.
Себастьян Перейро
30.09.2019, 08:28
Я пару раз был в ситуации, что по причине торга не смог купить интересующий товар. Торгуясь покупатель сам того не понимая становится "в конец очереди среди покупателей" и в случае, если будет реальный покупатель за "стандартную" цену, то продавцу будет сложно отказаться от денег...если бы было вме так, то другое дело, а так получил ответ утвердиткльный ответ, читай внимательно.
ЗЫ: проехали. Каждый для себя сделал выводы соответствующие
як на мене ситуація паршива
оскільки, якщо договорились о продажі то треба продавати
сам не раз мав ситуацію - вже договорився, вже навіть дали завдаток на пересилку НП(200 грн) і тут через годину людина інша пише чи навіть на ОЛХ купляє ноут на 500 грн дорожче -" ЖАБА" звісно давить неабияк , але продажу другу відміняю бо "договор дароже денег"
Себастьян Перейро
30.09.2019, 17:39
як на мене ситуація паршива
оскільки, якщо договорились о продажі то треба продавати
сам не раз мав ситуацію - вже договорився, вже навіть дали завдаток на пересилку НП(200 грн) і тут через годину людина інша пише чи навіть на ОЛХ купляє ноут на 500 грн дорожче -" ЖАБА" звісно давить неабияк , але продажу другу відміняю бо "договор дароже денег"Сам был несколько раз в таких ситуациях и не нарушал договоренности
htc, а теперь рассмотрим ситуацию, что один человек несколько раз обращается, спрашивает и торгуется, (вроде бы) готов купить, но переговоры затянулись на несколько дней, предоплаты или задатка он на текущий момент не сделал, а другой - пришел и купил. Твои действия?
Или ещё один пример, покупателю очень сильно надо "на вчера", но время-место встречи переносится уже пару дней по разным причинам.
Себастьян Перейро
30.09.2019, 18:17
htc, а теперь рассмотрим ситуацию...он пишет о той ситуации, которая случилась, а представлять/моделировать разные ситуации это к фантазерам
utwer, можно поинтересоваться?
сколько прошло времени между твоим первым сообщением (или звонком) по поводу ноута и временем когда Grey_Wizard написал, что продал ноут другому?
Себастьян Перейро
30.09.2019, 18:56
utwer, можно поинтересоваться?
сколько прошло времени между твоим первым сообщением (или звонком) по поводу ноута и временем когда Grey_Wizard написал, что продал ноут другому?Не корректный вопрос, т.к. я получил его утвердительный ответ примерно в 22-00 и ждал пока он создасть олх доставку, затем утром я уже прочитал два его ссобщения одно около 01-00 было написано, что он создал и затем около 02-00 что он продал другому. Все точка. Заканчиваем обмусоливать тему.
Случайно не наш обитатель: https://m.olx.ua/obyavlenie/planshet-dell-venue11-pro-7139-i5-4300y-8gb-256gb-ssd-nfc-wi-fi-3g-IDGoScV.html#position=1&page=1 ?
P.S. не знаю где спросить лучше. Просто если местный, то больше доверия будет)
allaliu, ну веньки продавал только я, но по ссылке не я ))
Доброго дня шановні форумчани - звертаюсь до Вас так як виникла в мене доволі цікава ситуація з одним із форумчанином ( якшо його так можно назвати нік Lukkyk https://red-forum.com/market/member.php?u=212)
і так ситуація ця людина купили ноутбук Ноутбук Dell Latitude E5540 15.6" Intel Core i5-4300U 1.9GHz 4GB,320GB HDD з США 3800 грн .
Захотів клієнт без ндд - без проблем мінус 200 грн
потім йшла мова щоб я поставив ССД - я сказав шо можу поставити ссд або на 100 гб або піти в магазин і купити новій любого об'єму
Клієнт запитав чи є гарантія - я звісно написав що є бо у всі ноутбуки тестую окремо і НДД і оперативку і потім накожному ноуті ставлю аїду64 і там проганяю тест - і коли даю гарантію клеє захисні пломби
Клієнт сказав шо купить НДД з аліекспресу собі - ну ОК думаю хай купляє - звісно клеяти пломби на задню кришку немає зміста бо так чи так буде знімати шоб поставити свій ндд
ну і відправив людині без НДД як і домовились
Людина отримала ноут поставила свій НДД з свого ноутбука леново і не переставляла ОС (переписка вся є, ) бо там є програми які потім буде важко переставити
(поправти мене спеціалісти на скільки я знаю коли міняєтся обладнання то на НДД потрібно переставити ОС на чисто щоб драйвера підтянулись і коректно працював але підпишіть форумчани стосовно цього свою думку)
і так після того як переставив ОС свою ноутбук працював добре пів дня (по словах клієнта) після того виключив - поклеяв наклейки на клавіатуру які я дав безплатно
і включати - ноутбук включаєтся але щоб він загрузився треба чекати три хвилини.
Клієнт мені починає розказувати шо він грітий що там кулер точно міняний бо він новий бо він чистий (доречі вчора йому скину фото кулера з нр пробука 6560б в якого так само чистий кулер - получаєтся чистий кулер це признак гріття , треба застрати ноутбук)
Перший раз за стільки років така ситуація - думаю получу ноутбук занесу в СЦ щоб сказали яка причина
Ну ок думаю що робити - кажу висилайте назад, вислали
вчора його отримав - першим ділом підставив свою ОЗУ і включати - дійсно включаєтся довго три хв треба чекати шоб появилась заставка ДЕЛЛ і дальше грузится ОС і все працює добре
думаю обновлю біос обновив з оф. сайту- все добре
тут відео як працює доречі https://youtu.be/rRs_Svx8qSc
Обновив ноутбук працює ідеально. поставив другий зовсім НДД - знову начисто накатав ОС драйвера , програми - знову пройшов стрес тест на аїди на 50 хв
все добре - пишу йому він працює добре. скинув відео, або його назад відправляю або вибирайте інший ноут(силку був скинув на всі свої ноути по просьби цієї ж людини день назад щоб собі вибрати)
я звісно не технарь такий профі як можливо тут є але скажіть як міг злетіти біос?
P.S. доречі кліент знімав батарейку біоса і заміряв її вольтаж (сам це писав у вайбері) можливо це і повпливало
Одним словом людина захотіла його назад - знову його відправив, поставив свій НДД - каже поставив ОС з нуля все ОК каже працює
Але з нову переписки продовжились тим щоб перша ОЗУ була чимсь іншим чим ту що я другу поставив (коли його отримав)
каже що в нього є такі з іншого ноутбука леново і доставив він на 2 гіга а міг доставити на 4 гіга = але вроді на цьому і рішилось
але не надовго як показує практика
Людина поставила свої дві планки по два гіга замість його однієї планки на 4 гб
сьогодні людина пише шо під час фільму виключився - що ноут проблемний
і тепер питання в мене до форумчан
як я як продавець можу відповідати за клієнта запчастини??
за його НДД???
за його ОЗУ планки
це получаєтся для прикладу якщо я куплю машину з салону на якій є гарантія, я поставлю собі магнітолу іншу і скажу - альо народ звук поганий вертайте назад
чи куплю на розетці ноут переставлю НДД і скажу не працює коректно - про яка тут мова може йти гарантія????
напишіть будь ласка свою думку
П.С. підскажіть як можно витянути всю переписку з вайбера - ато скріншоти замучаюсь робити. але при потребі зроблю
таки зробив всі скрін шоти
в архіві http://file.sampo.ru/5wrvkz/
Купував у htc два ноутбуки - працюють й дотепер.
Вважаю, що проблема встановленої периферії - проблема покупця.
Купував у htc два ноутбуки - працюють й дотепер.
Вважаю, що проблема встановленої периферії - проблема покупця.
Переферiя на iншому ноутi працюе без проблем . Батарейку виймав замiряти напругу пicля того як бioc cпортився . Добре що у вас немае проблем . Якщо не переферiя а ноут проблемний , то чия це проблема продавця чи покупця ?
(поправти мене спеціалісти на скільки я знаю коли міняєтся обладнання то на НДД потрібно переставити ОС на чисто щоб драйвера підтянулись і коректно працював але підпишіть форумчани стосовно цього свою думку)
Бажано з нуля, бо можуть виникати конфлікти, розрулити які може тільки профі. Але може й без проблем запрацювати - багато факторів впливають, залежить яке залізо було на попередньому ноуті.
я звісно не технарь такий профі як можливо тут є але скажіть як міг злетіти біос?
P.S. доречі кліент знімав батарейку біоса і заміряв її вольтаж (сам це писав у вайбері) можливо це і повпливало
Звичайно, біос злетів по замовчанню, тому могло щось довго шукати (скорше за все - мережа була першою у списку закантаження)
як я як продавець можу відповідати за клієнта запчастини??
за його НДД???
за його ОЗУ планки
Звісно, що ні. Якщо з твоєю озу та диском все працює без проблем - то це не провина продавця, слати нафіг.
Добавлено через 3 минуты
там кулер точно міняний бо він новий бо він чистий
Це взагалі капець пред‘ява - особисто я завжди перед продажем, або якщо ноут принесли на обслуговування або ремонт - видуваю безконтактним методом - за допомогою спеціального компресора всю пилюку, воно все як нове зсередини..))
Другий збiй стався вже на новiй Вiндi. Бioc не збився на дефолт а саме спортився
Другий збiй стався вже на новiй Вiндi. Бioc не збився на дефолт а саме спортився
другий збій стався коли на Вашому НДД і на Вашій ОЗУ при перегляді фільма завис ноут - це є в переписці
Що біос спортився чи вінда спортилась??
Ви вже оприділятся що у Вас там чи ФПС малий чи БІОС не працює
Якщо з твоєю озу та диском все працює без проблем - то це не провина продавця, слати нафіг.
Працюе пiвдня й дае збiй. Так уже два рази
Добавлено через 3 минуты
Що біос спортився чи вінда спортилась??
Ви добре знаете що спортився бioc . Не збився на дефолт а саме спортився . Не вводьте iнших в оману
Про все можна судити з переписки
В iнтернетi e iнфа що в бioci переписуеться МЕ регioн вiд перегрiву моста
Не збився на дефолт а саме спортився
Це як?? Опиши детально що значить "спортився"?
Добавлено через 2 минуты
Працюе пiвдня й дае збiй.
Є така флешка Strelec, там є тести діагностичні для ОЗУ - MemTest, ставити на 5 loop мінімум. Відеокарту тестувати зі звичайної системи тестом FurMark (якщо вона дискретна). "Півдня" - це не тест.
Це як?? Опиши детально що значить "спортився"?
https://www.cyberforum.ru/notebook-repair/thread2438248.html Це все що знайшов в iнтернетi по схожi проблемi. В логах бioca була помилка ERROR CODE #M1004 (Перегрiв контроллера) . Цю поломку продавець каже що вiдремонтував прошивкою бioca. Й вислав ноут повторно . Вдруге збiй через пiвдня проявився вже по iншому, все виключилось тiльки куллер йшов в рознос . Виключити змiг тiльки вийнявши батарею В логах бioca цього разу пусто
другий збій стався коли на Вашому НДД і на Вашій ОЗУ при перегляді фільма завис ноут - це є в переписці
Варіант бачу такий, повернути htc ноут без диска та озу, він ставить свої, ставить систему (тільки з рідними дровами, щоб не було "невідомих пристроїв" в диспетчері), тестує день, два, три - крутити фільми, якщо він зависає саме на цьому. Або залучити ще когось з сервісу для незалежної оцінки, щоб обов‘язково була можливість підкинути інші комплектуючі, але хто будет платити за діагностику, че вирішувати треба, може той, хто не був правий в попередніх оцінках проблем?
покупець стверджував в переписці (всі скріншоти я добавив в свому першому пості) що ноутбук грітий - я запропонував йому прогуглити любий сервісний центр в Тернополі який йому більше підійде (щоб не було домовленості з моєї сторони) я занесу ноут в СЦ на діагностику - якшо підтвердять що грітий був (в США їх прогрівають це взагалі космос) я людині вертаю гроші
не грітий з покупця + 500 грн
покупець данну пропозицію проігнорив що видно з переписки
я бачу варіант він мені вертає його назад я ставлю свій НДД - тестую два три чотири дня, мені не важко (і так серіали дивлюсь на роботі)
обклеюю своїми бломбами задньо кришку і відсилаю з НДД
покупець доплачує мені за НДД +200 грн
+83 грн за те що я оплатив доставку ноутбука коли його отримав
Станом на сьогодні від покупця притензія що ОЗУ пам'ять друга немає якийсь має режим дуал (незнаю шо це - поясніть), а перша мала і вона йому більше підходить
я запропонував йому вернути цю другу і я йому вишлю ту першу
ні йому і це не підходить - хоче докупите її а я принципово вже не хочу мати з таким клієнтом справу
всі скріншоти я добавив в свому пості ,
п.с. хто має час перегляйте їх
Краще в сервiс , щоб була незалежна оцiнка . Пломба продавця е , я ще свою поставлю щоб потiм не було непорозумiнь
Краще в сервiс , щоб була незалежна оцiнка . Пломба продавця е , я ще свою поставлю щоб потiм не було непорозумiнь
де моя пломба є ?? під задньою кришкою щоб не зняти матиринську плату поставив
це вже другий раз коли відправив назад
Ви свою думку міняєте буквально годинами
в день просили мене щоб я Вам продав ту першу пам'ять - людина слова!!
htc, продаєш ноути за нормальними цінами і потім ще так морочити голову? Двічі катати ноут - це жесть. Не зв"язуйся вдруге ніколи. Отримав ноут назад - віддав гроші. Забув про такого клієнта і не витрачай час. Продавай іншій людині. Нерви дорожче.
htc, Забув про такого клієнта
Якого такого , ви переписку читали ? У нас з продавцем домовленнiсть була перед купiвлею товару . Яку я нiразу не порушив . Продавець дав гарантiю , а як тiльки виникли проблеми почав зразу мене звинувачувати що я материнку змiнив . Звинувачував мене навiть не розiбравшись . Як написав Макс нехай сервiс виявляе проблему , а не правий оплачую витрати
про гарантію ми говорили то дого як Ви попросили продати ноут без НДД!
це раз
по друге як я можу гарантувати роботу ноутбука в якого Ви свої запчастини поставили!
Добавлено через 2 минуты
Краще в сервiс , щоб була незалежна оцiнка . Пломба продавця е , я ще свою поставлю щоб потiм не було непорозумiнь
htc, продаєш ноути за нормальними цінами і потім ще так морочити голову? Двічі катати ноут - це жесть. Не зв"язуйся вдруге ніколи. Отримав ноут назад - віддав гроші. Забув про такого клієнта і не витрачай час. Продавай іншій людині. Нерви дорожче.
Походу Ви праві але, ноут був виставлений на ОЛХ об'ява я заплатив 59 гр ( вроді так) вже було двоє людей звонили коли я відправив цей ноутбук - чого я маю втрачати свої гроші
людина захотіла вибрати інший ноут я дав посилання і сказав вибирати - ігнор відправив цей ноут як і захотіла людина
про гарантію ми говорили то дого як Ви попросили продати ноут без НДД!
Навiщо ви обманюете громаду ? З переписки видно що ноут я зразу мав брати без hdd, про гарантiю ми договорились вже потiм , перед купiвлею
Добавлено через 15 минут
htc, продаєш ноути за нормальними цінами і потім ще так морочити голову?
Ви кажете як продавець б/у ноутбукiв . Я ж як покупець, вiдповiм вам, що трачу важко заробленi грошi i потiм ще так морочити голову ?
Переферiя на iншому ноутi працюе без проблем.Це ще не "показник" того, що якщо периферія без проблем працює на одному пристрої - то "повинна" чи має бути "змушена" працювати на всіх інших пристроях без "розбору". Не вважаю себе "великим фахівцем" у цій галузі, але є знайомий фахівець у галузі ПК, до якого звертався з періодичною проблемою "синього екрану". Розпитавши докладніше про "залізо", він надав відповідь, що це проблема ОЗП. На моє заперечення, що "отам працювало бездоганно, а тут - не хоче" - коротко відповів, що - "це несумісність заліза, приходь і принось своє - обміняю на інший, більш сумісний аналог". Так і сталося, "синій екран" зник, усе й досі працює, як треба. Доречі, бачив у нього "таблички сумісності" виробників МП, ОЗП, жорстких дисків, відеокарт тощо.Якщо не переферiя а ноут проблемний, то чия це проблема продавця чи покупця?Якщо все працює бездоганно у комплектації продавця - то який сенс чіпати?! Працює - не чіпай. А якщо користувач сам почав "модернізувати" - то яким боком тут продавець винний?! Як то кажуть: "До чого тут поліція, якщо порося - блискавкою вбило?!"..
Якщо все працює бездоганно у комплектації продавця - то який сенс чіпати?! Працює - не чіпай. А якщо користувач сам почав "модернізувати" - то яким боком тут продавець винний?! Як то кажуть: "До чого тут поліція, якщо порося - блискавкою вбило?!".. Ситуацiя не типова , але ж була домовленнiсть на рахунок гарантii з моiм ssd . Чи такi домовленностi у вас нiчого не вартi коли продавець вже отримав грошi ? Я не звинувачував продавця а написав що пожалiюсь на ред-форумi якщо вiн буде весь час шукати мою провину , замiсть того щоб вирiшити проблему . До речi на рахунок гарантii, продавець сам тут недавно писав " Договор дороже денег " а як до дiла то почав намагатись його порушити. Пiсля карантину занесу Dell в Львовi в СЦ на дiагностику , правильно каже Макс , нехай вони нас розсудять .
Ви кажете як продавець б/у ноутбукiв . Я ж як покупець, вiдповiм вам, що трачу важко заробленi грошi i потiм ще так морочити голову ?
Я мабуть невірно висловився. Я завжди з розумінням ставлюсь до покупців і теж даю гарантію. АЛЕ, якщо з будь-якої причини ноут не підійшов, віддаю гроші і забираю ноут. Скажу чіткіше - хай не морочить собі голову ні один, ні інший. Всі лишились при своїх інтересах і розбіглися. Ви шукайте ноут у іншого продавця, а продавець знайде собі клієнта (тим більше з його цінами). На практиці це було б набагато краще, ніж те, що ви отримали зараз. Уже б і забули обидва.
Я не стаю на бік жодного, я пропоную свій варіант вирішення таких ситуацій. Сам повертав ноут, бо в клієнта "танки не пішли". А по факту він поставив іншу вінду, але не поставив відеодрайвер. І хоча його претензію я вирішив, повторно відправляти не став. Чи варто казати, що цього ноута в мене вже давно немає. І я впевнений, що він і досі працює у того, хто знає як ним правильно користуватися.
АЛЕ, якщо з будь-якої причини ноут не підійшов, віддаю гроші і забираю ноут. Скажу чіткіше - хай не морочить собі голову ні один, ні інший. Всі лишились при своїх інтересах і розбіглися. Ви шукайте ноут у іншого продавця, а продавець знайде собі клієнта .
У тiм то й справа що продавець не хотiв повертати грошi а прийнявся звинувачувати мене у тому що я замiнив материнку . Звинувачував навiть не розiбравшись . Ви також не розiбравшись , i напевне даже не читаючи переписку зразу проявили корпоративну пiдтримку продавцевi . Бачу що начхати i продавцевi i вам на те що були домовленностi перед купiвлею товару
Lukkyk
Ви адекватна людина?? чи не зовсім??
Я сказав поверніть ноут я занесу в СЦ
Ви хотіли інший ноут - я сказав ОК без проблем - вибирайте
В той самий день як я отримав ноут я перепрошив обіос і відправив його назад в той самий день, навіть не куда не ніс
у Вас злетів біос на мою думку через те що скидали батарейку і міряли її вольтаж (з якою метою незнаю)
я проблему рішив
в друге попроблема настала що треба було ОЗУ, поставити ту яка була бо там якийсь режим дуал, я з своєї сторони запропонував обміняти ту на ту як Ви хочете і закрити питання
-Ні Ви дальше починаєте шукати проблеми щоб я Вам продав ту і Ви цю залишите собі
для чого собі залишати якщо в неї немає того режиму дуал - Ви оприділітися вже з ноутом і по житті так само оприділітся - вся переписка викладена
П.С. і доречі хватить свої пости редагувати, крім того в такій же темі як тут ми переписуємся це не гарно, сказали слово дотримуйтесь а не редагуйте кожний пост
ЗА свої слова треба відповідати як в житті так і Мережі
Батарейку виймав провiрити напругу , пiсля того як ноут почав начинати запуск через три хвилини , i скидання на дефолт не допомогали . Це все видно з переписки , як i те що я хотiв повернути грошi коли вернув ноут вам . Чому ви звинувачуваете мене в неадекватностi ? Що не нормального в тому що покупець заплативши грошi i виявивши що продукт працюе не нормально , почав намагатись захистити своi iнтереси гарантiйними домовленностями ? Пости редагую для бiльш чiткого опису ситуацii , в цьому нема якихось порушень . Тiльки що вийняв батарейку , вставивши бачу що бiос збився на дефолт але ноут працюе нормально
А що то за така цікава тема діставати батарейку?) Якщо її витягнути то зіб'ється на дефолт. Не подобається вона вам, так змініть її і налаштуйте час/дату і порядок запуску пристроїв....
А що то за така цікава тема діставати батарейку?) Якщо її витягнути то зіб'ється на дефолт. Не подобається вона вам, так змініть її і налаштуйте час/дату і порядок запуску пристроїв....
Ноут почав довго думати перед запуском . Я вийняв ssd i свою планку памьятi , оставив тiльки ту що дав продавець , скинув бiос на дефолт але це не допогло , запуск бiос починався через три хвилини . В iнтернетi знайшов iнфу , або сiла кругла батарейка , або спортився МЕ-регiон в бioci , aбо проблема поломки залiза тому бioс довго перевiряе перед пуском . Що я зробив не правильно ?
Ноут почав довго думати перед запуском . Я вийняв ssd i свою планку памьятi , оставив тiльки ту що дав продавець , скинув бiос на дефолт але це не допогло , запуск бiос починався через три хвилини . В iнтернетi знайшов iнфу , або сiла кругла батарейка , або спортився МЕ-регiон в бioci , aбо проблема поломки залiза тому бioс довго перевiряе перед пуском . Що я зробив не правильно ?Моя "експертна" думка...Ти мав поставити лиш свій жосткий диск і запускати систему з перевстановленням її перед тим. Якщо є проблема, пишеш продавцю і ви її вирішуєте. На скільки я зрозумів це і є умова гарантії. По факту, якщо ти міняв ще оперативку(а може й ще щось, ну де гарантії що ні?!) то претензії автоматично знімаються. Якщо ти купиш до прикладу б/у телефон в магазині і зміниш в ньому панельку на свою і дисплей, бо ніби яркіше працює, а потім підеш в магазин з якоюсь претензією, то здогадайся напрямок, на який тобі вкаже продавець того магазину...Так само й ти, якби був продавцем, навряд чи прийняв би свій товар, після того як в ньому хтось лазив і щось міняв, що не обговорювалось при купівлі. Я купував у автора кілька смартів, все проходило без проблем. 1 раз моторолка погано тримала заряд, він мені вислав безкоштовно і за свій рахунок батарею. Тому мене дивує такий негатив в його бік...
По факту, якщо ти міняв ще оперативку(а може й ще щось, ну де гарантії що ні?!)
Який же з вас експерт коли не знаете що на другiй кришцi e пломба продавця , е тiльки доступ до ssd за який домовились що буде мiй , батарейка якщо б ви прочитали переписку то побачили що нормальна 3.07 вольта . Й доступ до планок памятi . Те що пiдкину другу планку свою не обговорювалось до покупки , визнаю тiльки в тому свою провину . Я й намагався з продавцем проблему вирiшити . Усi проблеми вiд бiдностi , обговорення ситуацii можна завершувати . Нiхто тут не намагаеться розiбратись що до чого , бачу тiльки корпоративну пiдтримку продавцевi
Який же з вас експерт коли не знаете що на другiй кришцi e пломба продавця , е тiльки доступ до ssd за який домовились що буде мiй , батарейка якщо б ви прочитали переписку то побачили що нормальна 3.07 вольта . Й доступ до планок памятi . Те що пiдкину другу планку свою не обговорювалось до покупки , визнаю тiльки в тому свою провину . Я й намагався з продавцем проблему вирiшити . Усi проблеми вiд бiдностi , обговорення ситуацii можна завершувати . Нiхто тут не намагаеться розiбратись що до чого , бачу тiльки корпоративну пiдтримку продавцевiЯк би вам сказати...Вам пропонувалося взяти ноут в штатній комплектації. Ви мали б якийсь термін для перевірки роботи того ноутбука і вже після того, коли все добре, могли б довстановлювати необхідне вам обладнання. Це ідеальний варіант таких от торгів. Вам запропонували обрати інший ноут, чому ви відмовляєтесь, якщо так впевнені що цей ноут проблемний?! Затримка перед запуском частіше за все через неправильний порядок пристроїв в автозапуску, виставте там він 1м і перевірте. А от вимикатися і підвисати може як через оперативку, так і битий ваш жосткий диск. На попередньому могло не бути проблем, так як розмітка на той час була інша і не чіпала биті кластери. Протестуйте його на помилки.
Затримка перед запуском частіше за все через неправильний порядок пристроїв в автозапуску, виставте там він 1м і перевірте.
Скидав бiос на дефолт , ставив першим ssd нiчого не допомагало . Думаю все ж через пiв-дня роботи спортився МЕ-регiон , та й продавець сказав що поремонтував прошивкою бioca . Чому так трапилось не знаю . Нiде не можу iнфи знайти
Добавлено через 3 минуты
SSD провiрив , память провiрив , все нормально працюе . Чому були збоi не знаю
Скидав бiос на дефолт , ставив першим ssd нiчого не допомагало . Думаю все ж через пiв-дня роботи спортився МЕ-регiон , та й продавець сказав що поремонтував прошивкою бioca . Чому так трапилось не знаю . Нiде не можу iнфи знайти
Добавлено через 3 минуты
SSD провiрив , память провiрив , все нормально працюе . Чому були збоi не знаюВстановлював віндовс10? Може якісь оновлення качало? У мене перших кілька днів 10ка дуже сильно тупила, і куллер крутився що дурний. Тепер все стабільно
Встановлював віндовс10? Може якісь оновлення качало? У мене перших кілька днів 10ка дуже сильно тупила, і куллер крутився що дурний. Тепер все стабільно
Я хотiв всi проблеми з продавцем вирiшити , вiн сам почав сюди писати . Що я робив не правильно ?
Я хотiв всi проблеми з продавцем вирiшити , вiн сам почав сюди писати . Що я робив не правильно ?Продавець не завжди профі в залізі і ОС...Тому не може сказати що в конкретному випадку не так...
Продавець не завжди профі в залізі і ОС...Тому не може сказати що в конкретному випадку не так...
Повторю запитання . Що я мав тодi робити чи чогось не робити ?
Повторю запитання . Що я мав тодi робити чи чогось не робити ?Вставити свій вінт, поставити на нього чисту ОС і тестувати обговорений термін.
Вставити свій вінт, поставити на нього чисту ОС і тестувати обговорений термін.
На диску программи з унiверситету для дистанцiйного навчання на час карантину . Були побоювання щось втратити . По друге , нiколи не чув що можна зломити ноутбук ОС встановленною на iншому ноутi
На диску программи з унiверситету для дистанцiйного навчання на час карантину . Були побоювання щось втратити . По друге , нiколи не чув що можна зломити ноутбук ОС встановленною на iншому ноутiОс встановлюється під конкретне залізо. Навіть лінукс не часто стартує в другому системнику. Інша конфігурація обладнання, відсутність необхідних драйверів і так далі. Навіть на смартфоні, при переході на новішу версію андроїд, рекомендується встановлення з нуля і вміст вайпами.
Ос встановлюється під конкретне залізо. Навіть лінукс не часто стартує в другому системнику. Інша конфігурація обладнання, відсутність необхідних драйверів і так далі. Навіть на смартфоні, при переході на новішу версію андроїд, рекомендується встановлення з нуля і вміст вайпами.
Пiв-дня ж робило нормально . Вдруге вибрав цей ноут тому що сподобався , й продавець запевнив що не здавав до ремонту
Який же з вас експерт коли не знаете що на другiй кришцi e пломба продавця , е тiльки доступ до ssd за який домовились що буде мiй , батарейка якщо б ви прочитали переписку то побачили що нормальна 3.07 вольта . Й доступ до планок памятi . Те що пiдкину другу планку свою не обговорювалось до покупки , визнаю тiльки в тому свою провину . Я й намагався з продавцем проблему вирiшити . Усi проблеми вiд бiдностi , обговорення ситуацii можна завершувати . Нiхто тут не намагаеться розiбратись що до чого , бачу тiльки корпоративну пiдтримку продавцевi
ех як же Ви лукавите :))))) просто сміх тай годі
ЧОму Ви не пишете що ці другі наклейки я наклеяв лише коли вже ДРУГИЙ РАЗ ВАм його надіслав
перший раз я навіть не міг подумати що буде таке!!! тому там нічого і не клеяв!!!!
Ви писали що там міст грітий чи що там ще грітий - чого Ви про це не пишите??
Ваші друзі сказали шо це ЛОХОТРОН все бо блін кулер - мать його чистий був - це взагалі шок!
В кінечному резуальтаті назвали мене баригою ( вся переписка є)
Більше я Вам нічого тут відписувати не збираюсь, є вся переписка скрін шоти
все що я міг Вам допомогти я старався там все видно
Тому я Вам кажу на все добре шановний Олександре!
Добавлено через 4 минуты
Пiв-дня ж робило нормально . Вдруге вибрав цей ноут тому що сподобався , й продавець запевнив що не здавав до ремонту
запевнив :))) ахаахаха
розум короновірус зїв ???
20 числа в 11,22 отримав по новій пошті ноут
11,45 показав на фото що немає кусочків пластику (якого Ви забули покласти)
12,21 скинув відео як після перепрошивки біоса ноут працює ідеально
і я запевнив ?))))
більше коментарів немає
Пiсля того як ноут почав довго думати перед пуском , знайомi системотехнiки звернули увагу на те що кулер не вичищенный а саме новий , тобто хтось вирiшував проблему перегрiву . Я вiдповiв що знаю продавця десять рокiв . На ред-форумi нема кидалова . Це все е в переписцi
Добавлено через 12 минут
20 числа в 11,22 отримав по новій пошті
12,21 скинув відео
Я нiколи не казав що не довiряю вам . Ви самi ceбе накручуете . Я просто хотiв вирiшити виниклi проблеми
Lukkyk не звіть їх більше так, бо вони по куллеру вам ще не такого скажуть[emoji23]
бачу тiльки корпоративну пiдтримку продавцевiНе раз мав справи з htc та схильний йому довіряти. А встановлювати жорсткий диск з ОС, інсталляцію якої було проведено на іншому компі - це нонсенс. Колись сам був молодим, та дурним, думав - ха! зараз "перекину" жорсткий диск зі старого компа у новий і "діло в шляпі"! Ага, щаззз! Драйвер АСРІ - миттєво "вивалив синій екран смерті". Тому якщо новий ПК та старий жорсткий диск - бекап даних, як "отченаш", всі дані з диску "зносяться", все з "нуля" розбивається на розділи, форматується, встановлюється "чиста" ОС, вертається в зад бекап і в голові - спокій. Чи бували в мене різні "колізії"? Звісно, що бували. І в багатьох кого - і зі мною бували "напряги", коли виявляв щось "не те", про що продавець і не здогадувався навіть. Але все вирішувалось і далі "лічки" - не "йшло у люди", бо вміємо чути один одного. :)
waxettio
31.03.2020, 17:18
@ Lukkyk, вибачте шановний, а нащо Ви скидали батарейку до біоса та міряли живлення на батарейці? ви ж знаете прекрасно що то не аккамуляторна батарея??? я якщо беру б/у ноута, або б/у залізо я зразу викидаю ту батарейку, і ставлю нову, менше клопоту в майбутньому!!!
з htc празював і навідь не один раз адекватний продавець, проблем і конфліктів не виникало. вам краще перевстановити віндовс і скачати всі рідні драйвера, бажано повторюю РІДНІ, а не з усяких всратх драйвер пак висерів, які дуже глючать після встановлень.
я зразу викидаю ту батарейку, і ставлю нову
Але ж заради справедливості треба сказати, що не завжди вона просто міняється, треба відривати та підпаювати контакти, не кожен юзер це зробить. А точкове зварювання є взагалі у одиниць з тих, хто зробить (в мене особисто нема, обходжусь звичайним паяльником і кислотою).
з htc празював Та я вам верю , с чего вдруг стану вам не доверять ? Судя по всему в большинстве случаев б/у с америки работает без проблем . Батарейку биоса на всякий случай сменил на новую , точечная сварка имеется . В моём случаи , насколько я успел разобраться , ноут начинает глючить когда к нему вторую планку памяти ставить . Винда установленная на Леново работает в этом ноуте без проблем , это уже потом сам разобрался что к чему . Но в нем через пару дней отказал аккумулятор , вылетел один елемент 18650 и контроллер заблокировался . Вобщем забросил его в тумбочку а на Леново купил Коре третий вместо целерона и все работает как хотел
Roman_UA
01.09.2023, 21:07
Купив у progamer два номери з цієї теми:
https://red-forum.com/market/showthread.php?t=18303
З першим взагалі ніяких проблем вже роки 2, а ось другий (і півроку, мабуть, не минуло) спочатку перевели мовчки в дорожчий тариф, намагався зв'язатись з автором по вказаному вайберу, не зміг, писав про це в темі. Автор дав інший номер, зв'язались, автор запропонував звернутись до координатор, я попросив, щоб це зробив він. За допомогою автора тариф змінили, все ок, про що відписався в темі. Сьогодні номер не реєструється в роумінгу. Точніше обидва, але кинув по 1 грн на рахунки і перший номер запрацював. По другому є підозра, що знову змінили тариф. В кабінет не заходить (свариться на пароль, хоча в минулому місяці все було ок). Звернувся до автора, на що відразу отримав відповідь, що він не координатор, грошей за це не отримує (а при продажу?), і супровід вічно він не обіцяв, коротше: "не турбуйте мене більше!". Пізніше додав що не знає відповідей на мої питання, а координатор відповідає лише на ті, що приносять гроші, інші просто ігнорує. Попросив автора додати цю інфу в теми про продаж, але натомість він їх позакривав, я навіть не встиг там відписатись. На жаль, змушений винести це на загал, бо якщо б спочатку знав, що автор не має відношення до координатора взагалі, то 100 разів подумав би чи купувати такі номери.
progamer
02.09.2023, 19:44
Закрив теми тому що продажів нема, а колишні покупці задовбали, весь час чогось ім треба і вимоги ставлять- ось зроби щось, бо напишу негативний відгук, як я можу допомогти, якщо в роумінгу номер перестав працювати? Я продавець, нікого не обманював, допомогав чим міг, але нерви не витримують, бізнес - більше хоббі, чим робота, а хоббі повинно приносити задоволення а не нервотреп.
Roman_UA
02.09.2023, 21:03
зроби щось, бо напишу негативний відгук
Ну особисто я вам такого точно не писав). Лише попросив вказати в темі, що не координатор і продаєте без подальших претензій. І то вже трохи запізно, треба було відразу це вказати. Я б тоді точно не купував "кота в мішку". Згадався мем "мопед не мій... (https://drama.kropyva.ch/%D0%9C%D0%BE%D0%BF%D0%B5%D0%B4_%D0%BD%D0%B5_%D0%BC %D1%96%D0%B9)"
колишні покупці задовбали, весь час чогось ім треба і вимоги ставлять
Це нормально, ти ж грошi брав, май совiсть вирiшувати проблеми, а не ховай голову в пiсок.
Бо якщо в пана модератора запитати скiльки разiв змiнювалась шапка теми твоiх продажiв, i суть там написаного, то мабуть вiн теж здивуеться.))
Але прогнозовано промовчить.((
Бо нема в приватному свiтi правди i справедливостi.
Себастьян Перейро
04.09.2023, 10:59
Щось не бачив в темах progamer та інших продавців аналогічних товарів про гарантію та після продажну підтримку
Добавлено через 4 минуты
Купив у progamer два номери з цієї теми:
https://red-forum.com/market/showthread.php?t=18303
З першим взагалі ніяких проблем вже роки 2, а ось другий (і півроку, мабуть, не минуло) ...навіть оператори гарантують мінімальний строк дії тарифу менше ніж у тебе пропрацював ;)
Строк дії
Мінімальний строк дії тарифного плану 7 (сім) календарних днів з дати його введення в дію.
Детальні умови тарифікації, мінімальний строк та додаткові умови надання послуг, що стосуються цього тарифного плану.
Купив у progamer два номери з цієї теми:
https://red-forum.com/market/showthread.php?t=18303
З першим взагалі ніяких проблем вже роки 2, а ось другий (і півроку, мабуть, не минуло) спочатку перевели мовчки в дорожчий тариф, намагався зв'язатись з автором по вказаному вайберу, не зміг, писав про це в темі. Автор дав інший номер, зв'язались, автор запропонував звернутись до координатор, я попросив, щоб це зробив він. За допомогою автора тариф змінили, все ок, про що відписався в темі. Сьогодні номер не реєструється в роумінгу. Точніше обидва, але кинув по 1 грн на рахунки і перший номер запрацював. По другому є підозра, що знову змінили тариф. В кабінет не заходить (свариться на пароль, хоча в минулому місяці все було ок). Звернувся до автора, на що відразу отримав відповідь, що він не координатор, грошей за це не отримує (а при продажу?), і супровід вічно він не обіцяв, коротше: "не турбуйте мене більше!". Пізніше додав що не знає відповідей на мої питання, а координатор відповідає лише на ті, що приносять гроші, інші просто ігнорує. Попросив автора додати цю інфу в теми про продаж, але натомість він їх позакривав, я навіть не встиг там відписатись. На жаль, змушений винести це на загал, бо якщо б спочатку знав, що автор не має відношення до координатора взагалі, то 100 разів подумав би чи купувати такі номери.
Чому я завжди перше питання ставлю перед придбанням "Хто координатор" і нема біди?. Причому як Программеру так і іншім продавцям.
Добавлено через 9 минут
Продавець никогда не скрывал что не является координатором. Другой известный здесь продавец Корп тоже не координатор. Все вопросы надо уточнять до сделки а не через пол года выходить с обиженным лицом.
Roman_UA
04.09.2023, 11:40
Себастьян Перейро, все що ти написав, стосується звичайних тарифів. То інше, бо там ти сам контролюєш свій номер.
В темі не було вказано, що автор не координатор (зазвичай підключають координатори і надалі вирішують всі питання), значить або координатор або має нормальний доступ до координатора.
Мав досвід з іншими продавцями корп номерів - то так і було, ніхто не відмовився!
Kladoff, тепер, після такого досвіду, буду робити саме так. Ти випадково в корпу сіфона не потрапив?)
Roman_UA, саме так підключають координатори а працюють з ними посередники. Ось що ви робите? Продавців з цікавими тарифами обмаль в Маркеті, давайте йх затролемо та будемо сидіти на звичайних тарифах, але все буде "за законом". Не забувайте що вас взагалі не мало бути в тій корпі, та й в іншіх теж.
progamer
04.09.2023, 18:16
В Романа хтось сидить в роумінгу і міняє тариф(може дитина) ось і не хватає грошей на сплату ап, один раз вернув назад, другий раз вже посоромився за нього просити...
Roman_UA
04.09.2023, 21:36
саме так підключають координатори а працюють з ними посередники
Вперше з таким зіштовхнувся, раніше купував лише у координаторів, або просто не розумів, що то не координатор, бо продавець вирішував всі питання.
Ось що ви робите? Продавців з цікавими тарифами обмаль в Маркеті, давайте йх затролемо та будемо сидіти на звичайних тарифах
А тему продажів автор закрив, бо ніхто не купує.
один раз вернув назад, другий раз вже посоромився за нього просити...
І вирішили "відшити" з першого ж повідомлення?)
Просто про автора писали що йде на контакт ... була така ж думка, коли вирішував перше питання по номеру, але на другому питанні з першого ж мого повідомлення "... Прохання допомогти розібратись, дякую." просто типу я не координатор і "не турбуйте мене більше!". Просто шок...
Ще зауважу, що є два номери цієї корпи: один номер, якому вже пару років і питань по ньому немає і не було. Тобто я звертався тільки тоді, коли є реальна проблема, яку я не маю змоги вирішити самостійно, і просив допомогти.
На цьому можна було б завершити, але автор пише
В Романа хтось сидить в роумінгу і міняє тариф(може дитина)
Тоді можна пруф, будь ласка, що тариф було змінено саме абонентом? В корпі це взагалі можливо? Якщо проблема дійсно на моїй стороні я публічно вибачусь. Дякую.
Андрюх@dp.ua
05.09.2023, 14:36
Вперше з таким зіштовхнувся, раніше купував лише у координаторів, або просто не розумів, що то не координатор, бо продавець вирішував всі питання.Взагалі такі продажі потрібно розуміти, як покупку за моделлю "as is"!
Roman_UA, так в тій корпі можлива самостійна заміна.
Закрив теми тому що продажів нема, а колишні покупці задовбали, весь час чогось ім треба і вимоги ставлять- ось зроби щось, бо напишу негативний відгук, як я можу допомогти, якщо в роумінгу номер перестав працювати? Я продавець, нікого не обманював, допомогав чим міг, але нерви не витримують, бізнес - більше хоббі, чим робота, а хоббі повинно приносити задоволення а не нервотреп.
Брав 5 чи більше номерів. Все ок. Цей тариф і так засвітили мудраки, через що його почали кромсати.
Зараз ось знову попросили хлопці з лав ЗСУ, яким потрібно багато мобільного інтернету. То вони не скаржаться, що щось там змінюється.
Закрив теми тому що продажів нема, а колишні покупці задовбали, весь час чогось ім треба і вимоги ставлять- ось зроби щось, бо напишу негативний відгук, як я можу допомогти, якщо в роумінгу номер перестав працювати? Я продавець, нікого не обманював, допомогав чим міг, але нерви не витримують, бізнес - більше хоббі, чим робота, а хоббі повинно приносити задоволення а не нервотреп.
У меня к этому человеку вообще не было не когда претензий с 10-к купил сим карт и больше 20-и сим карт перевел, и не с одной из них не было проблем и по сей день.
Berlin, часто покупатели не понимают что берут не препейд и это не магазин. А так почти все фичи сгорали по вине длинных языков
Berlin, А так почти все фичи сгорали по вине длинных языковДовгих чи ні, але халява рано чи пізно закінчується візьміть до прикладу копійку хочете сказати, що за неї багато хто знав?? В самого такий нумер здох по причині несплати абонки і не шкода так як задирати ціну з 20 тепер вже на 60 ну майте совість, ще якби на всіх було по-людськи бо 300 хвилин то курям насміх.
len_non, за копійку були навіть статті на деяких сайтах
len_non, за копійку були навіть статті на деяких сайтахНебачив.
Себастьян Перейро
11.09.2023, 10:22
...
Зараз ось знову попросили хлопці з лав ЗСУ, яким потрібно багато мобільного інтернету....https://www.lifecell.ua/uk/announcements/808/?flavour=full
З автором довго співпрацював. Адекватна людина. Були деякі нюанси по тарифах, але завжди він шов на контакт та приходили до оптимального вирішення питання. Просто деякі покупці чомусь вважають, що заплативши 200 грн.будуть мати індивідуального консультанта 24/7 до кінця життя.
Тарифи досить гарні, але не вічні. Це теж потрібно розуміти. Як і те, що номер корпоративний і потрібно його використовувати як додатковий, бо корпарація сьогодні є, а завтра нема.
Якщо тема закрита, то не страшно. Адекватні покупці думаю завжди зможуть звернутися до нього по своїм контактам та співпрацювати без претензій. Я теж колись купив чудовий тариф , який через день змінили. Ну таке , це життя. Але попередні мої покупки вже з'єкономили мені грошей на пару тисяч гривен мінімум.
Roman_UA
23.09.2023, 15:30
З автором довго співпрацював. Адекватна людина. Були деякі нюанси по тарифах, але завжди він шов на контакт та приходили до оптимального вирішення питання. Просто деякі покупці чомусь вважають, що заплативши 200 грн.будуть мати індивідуального консультанта 24/7 до кінця життя.
Так, йшов. А потім не пішов. З проблемою звертався лише двічі. Один раз все було адекватно, все вирішили, претензій до один одного не було. А ось другий раз ... перша ж (!) відповідь автора : "не турбуйте мене більше".
А потім ці звинувачення, що тарифи міняв я (чи мої родичі), на що доказів надано не було)
vBulletin® v3.8.11 Beta 4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot